Motosikletle Polonezköy-Şile-Ağva-Kerpe

Bir haftasonu dışarıda kahvaltı yapalım diye atladık motosiklete Polonezköy’e gittik. Güzel bir kahvaltının ardından Şile-Ağva devam edelim derken kendimizi Kerpe’de bulduk. Yollar çok virajlı, bir o kadar da keyifli. Yeşillikler arasında yavaş yavaş aldığımız yol, molalarla birlikte neredeyse 5 saat sürdü. Biraz Şile sahilinde, biraz Ağva’da nehir kenarında dinlendikten sonra Kerpe’deki otelimiz Danube Surf House’a geldik. Danube Surf House iki kuzenin birlikte kurdukları hostel, çadır, standart ve vip odalarıyla hizmet veren bir işletme. Kurucuları Tolga ve Ufuk bir ilki gerçekleştirerek dalga sörfü tutkunlarına, dalga sörfünü öğrenmek isteyenlere bu sporun Türkiye’de de yapılabileceğini gösteriyor. Burada sörf dersleri alabilir, yaz aylarında yaptıkları organizasyonlarla bahçesinde güzel zaman geçirebilirsiniz. Bizim Kerpe’ye ilk gelişimizdi. Deniz kenarında kısa bir yürüyüş, rakı balık, kayalıklarda gün batımı ve denize karşı birer bira yolculuğun ardından çok iyi geldi. Restoran olarak Karagöz’ü, cafe-bar olarak da Ceneviz’i önerebiliriz. Sabah Danube’nin bahçesinde evin diğer misafirleriyle birlikte kahvaltımızı yapıp gecikmeden yola çıktık. Kefken ve Cebeci’yi gördükten sonra yine aynı rotayı izleyerek Ağva-Şile-Polonezköy üzerinden İstanbul’a döndük. Kahvaltı amacıyla çıktığımız yolumuzu Kerpe’ye kadar uzatmamız ne de iyi oldu. Motosikletli gezginler için yeşillikler arasında çok keyifli bir rotaymış.