motosiklet

Cumalıkızık: Bursa’da Bir Osmanlı Köyü

Bir süredir aklımızda olup da gidemediğimiz Cumalıkızık’a bir haftasonu Gölyazı dönüşü uğradık. UNESCO Dünya Miras Listesi’nde yer alan Cumalıkızık, Bursa’da bir Osmanlı köyü. Osmanlılar’ın…

Tekne & Leylekleriyle Gölyazı

Uluabat Gölü üzerinde, ana karaya bir köprü ile bağlı bir küçük yarımada Gölyazı, bir balıkçı köyü… Son zamanlarda bazı dizi ve filmlerin burada…

Sakız Adası Gezi Notları

Yine bir Yunan adası ve yine yeni bir motosiklet macerası… Demeyi çok isterdim ama yanımızda minik bir gezgin olduğu için Sakız adasına motosikletsiz gittik….

Sirmione ve Garda Gölü

Bu bizim ilk İtalya seyahatimiz. Küçük gezginimiz Leon aramıza katıldığında her doğum gününü farklı bir şehirde kutlamaya karar vermiştik. Ilk doğum gününde İtalya’dayız. İtalya…

Bozcaada’da 3 Gün

Bozcaada’ya gitmeden önce birçok arkadaşımızdan Bozcaada’yı dinliyoruz, önerilerini alıyoruz, hakkında hep güzel şeyler duyuyoruz ve minik gezginle birlikte de gidilebileceğine karar verip bir sabah…

Kaz Dağları Eteklerinde Tatil

Bu sene Nisan ayında aramıza minik bir gezgin katıldı. İsmi Leon. İki kişi başladığımız gezilerimize, maceralarımıza, sevinç ve heyecanlarımıza artık üç kişi devam ediyoruz….

Haftasonu Kaçamağı: Mudanya & Trilye

Mudanya ve Trilye uzak değil; İstanbul’un keşmekeşinden kaçıp küçük, sakin bir yerde dinlendirici bir haftasonu geçirmek isteyenler için ideal. İstanbul’a yakınlığı ve ulaşımın kolaylığı…

Kaz Dağları Eteklerinde Adatepe

Çanakkale’nin Küçükkuyu beldesinden araçla 5 dakikalık mesafede olan Adatepe köyü, Kaz Dağları’nın yamacında kurulmuş, sit alanı ilan edilmiş, tarihi antik dönemlere kadar uzanan, zeytin…

Kerpe Yolu Motosiklet Selfie

İstanbul’dan Kerpe’ye

İstanbul’dan Şile ve Ağva üzerinden Kerpe’ye yeşillikler arasında uzanan bu yol motosikletli gezginler için keyifli ve popüler bir rota. Detay ve fotoğraflar için tıklayın.

Motosikletle Polonezköy-Şile-Ağva-Kerpe

Bir haftasonu dışarıda kahvaltı yapalım diye atladık motosiklete Polonezköy’e gittik. Güzel bir kahvaltının ardından Şile-Ağva devam edelim derken kendimizi Kerpe’de bulduk. Yollar çok virajlı,…

RIDING LESVOS ISLAND

Masmavi koylarını, taş evlerini, dar sokaklarını, çam ağaçlarının çevrelediği yollarını, adadaki motosiklet heyecanını, ouzolarını, mezelerini yazdık; yetmedi; bir de videosunu hazırladık. İyi seyirler 🙂…

Motosikletle Midilli Bir Başka Güzel

İlk uzun motosiklet yolculuğumuz, çok heyecanlıyız. Önümüzde tam 6 gün var. Sabah erkenden Midilli feribotunun kalkacağı Ayvalık’a doğru yola çıkıyoruz. Çok sıcak havalara rağmen…

Motosikletle Şarköy Turu

İstanbul dışında bir yere motosiklet ile ilk gidişimiz. Bu yolculuğumuzda Mehmet de bize eşlik etti, ne iyi etti 🙂 Sabah çok erken yola koyulduk…

Assos – Behramkale

Çanakkale’den Alaçatı’ya olan 8 günlük seyahatimizin duraklarından biriydi Assos-Behramkale. MÖ 900’lerde kurulmuş olan bu antik kenti gezmeye yokuşlu, taşlı yollarını yürüyerek başlayabilir, Athena Tapınağı’nı,…